info@adaptica.cz | +420 577 008 511
info@adaptica.cz | +420 577 008 511

Je čas zastavit se a promyslet priority

Začátek roku bývá hektickým vrcholem celé sezóny, letos však došlo ke snížení tempa pracovních aktivit daleko razantněji než v minulosti. Důvod je jasný – koronavirová pandemie. Zpomalil celý svět a my tak máme čas zvážit priority a zrevidovat zaběhnuté procesy ve firmě.

Na začátku nouzového stavu bylo pro nás těžké nastavit režim tak, abychom se mohli virtuálně potkávat. Bylo potřeba sladit pracovní program s rodinnými příslušníky a vytvořit rezervace na kolečkovou židli v domácí pracovně. Někteří kolegové museli rychle oprášit vyjmenovaná slova po „b“ a rodokmen Karla IV.

Během karantény se naštěstí veškerá jednání přesunula do online prostoru, který beztak našemu oboru sluší lépe.

Zhruba po týdnu se vše ustálilo a začali jsme se online setkávat i se zákazníky. Po více než měsíci je jasné, že nám karanténa přinesla spoustu pozitivních změn:

Máme více porad, ale jsou kratší, účelnější a konají se v užším kruhu.

Navázali jsme mnoho neformálních vztahů se zákazníky. Když za vámi na gauči skáčou zhruba stejně staří potomci, dost to sbližuje.

Naučili jsme se komunikovat srozumitelněji a jednoznačně. Bez řeči těla se těžko čte mezi řádky, a co není jasně řečeno, jako by se nevyslovilo.

S tím souvisí i lepší stanovování priorit. Zkrátka, když něco hoří, je to v komunikaci okamžitě vidět.

 

Přes to všechno se stejně moc těšíme, až se zase všichni setkáme osobně. Snad už to bude brzy.