Organizace a řízení

Organizace a řízení

Základní kámen řízení firmy v QI

  1. Nezbytný nástroj pro řízení firmy: k dispozici budete mít aktuální přehled o situaci jednotlivých středisek z různých pohledů.
  2. Pomáhá se zavedením know-how do praxe a s jeho udržením ve firmě.
  3. Zpřehledňuje firemní strukturu – získáváte přehled o zaměstnancích i jejich žádostech o volno.
  4. Zamezí chaosům v poště a dokumentech.
  5. Dohlíží na stav projektů projekty a plnění jednotlivých úkolů.
  6. Velmi oceníte provázanost na ostatní moduly, třeba na účetnictví nebo mzdy.

Společné plány v týmu i váš osobní kalendář na jednom formuláři

Jak vypadají formuláře v modulu Organizace a řízení

Reference

Komu jsme pomohli

Napište nám

Máte zájem o podobné řešení pro vaši firmu?