info@adaptica.cz | +420 577 008 511
info@adaptica.cz | +420 577 008 511

Podpora pro naše zákazníky

Náš tým konzultantů je tady od toho, aby Vám usnadnil práci. Stačí se jen ozvat.

Vyberte si, který způsob podpory vám nejvíc sedí.

Helpdesk

Nejlepší místo pro vaše připomínky, přání a stížnosti. Přehledně a pohromadě.

V Helpdesku budete vědět, co se právě děje s vašimi požadavky a kdo je zrovna řeší. Můžete diskutovat s řešiteli a upřesňovat zadání. Společně se rychleji dostaneme ke správnému výsledku.


Přihlásit se

Vzdálená pomoc

Zrovna pracujete s naším systémem a nevíte si rady? Nechce se Vám složitě popisovat, v čem je problém a nápověda mlčí? Pusťte nás k tomu.

Spusťte si modul vzdálené podpory a během chvilky se mrkneme na to, s čím potřebujete poradit.

 

Spustit aplikaci vzdálené pomoci

Dáváte přednost klasickému kontaktu?


Můžete si s námi promluvit na čísle +420 577 008 511.


Tým Adaptica pátrá, radí, informuje také na mailu. Můžete nám napsat na e-mail podpora@adaptica.cz.

Byli jste u nás na školení?


Napište nám, jaké to bylo. Budeme rádi za zpětnou vazbu. Vyplnění dotazníku stihnete dřív, než se uvaří voda na kávu.


Pochvala nás potěší a připomínky vyburcují k lepším výkonům.  


Vyplnit dotazník

Ke stažení

Aktuální verze HORRY WIN

 

Aktualizováno 18. května 2018

  



Nápověda k systému HORRY

 

   

Aktuální verze ostatních systémů

 

   

Ochrana osobních údajů