info@adaptica.cz | +420 577 008 511
info@adaptica.cz | +420 577 008 511

SMERO

SMERO, spol. s r.o.

 

Požadavky na informační systém

Hlavním cílem bylo podpořit růst firmy při zachování počtu zaměstnanců. Což v praxi znamená, zlepšit stávající postupy, ušetřit čas a zabezpečit podporu firmy do dalších let. SMERO, jako téměř každý velkoobchod, řeší skladování zboží a vše s tím spojené - množství zboží, jeho umístění, rychlá expedice apod. Nový systém jim měl pomoci především v řízení skladových zásob.

 
 

Přehled

IMPLEMEMTACE: 01/2015 – 01/2016   POČET ZAMĚSTNANCŮ: 230   POČET UŽIVATELŮ: 180  
 

Hlavní přínosy implementace

 

Používané moduly

„Dříve jsme měli dva programy, které propojoval komunikační manažer. Pokud pracovník převáděl zboží do vychystávacího souboru, nemohl nikdo další dobu pracovat, protože se data exportovala. S QI tato blokace odpadla."

Snížením počtu skladových reklamací o polovinu se dosahuje úspory až 700 000 Kč za rok.

Zásadní posun zde přinesla zakázkově vyvinutá funkcionalita na podporu přenosů dat mezi QI a e-shopem, díky ní se zlepšil proces objednávání zboží.

I při markantním nárůstu účetních operací se počet pracovních míst v účtárně snížil o dva.

Jak to vidí zákazník

„S původním systémem jsme obrazně řečeno pádlovali, díky přechodu na QI a technologii SQL jsme ale získali motor. Naše práce je efektivnější – firma roste, ale počet obchodních zástupců zůstává stejný.“

Richard Mazal

jednatel a spolumajitel společnosti SMERO

Zaměření zákazníka

SMERO je velkoobchod s kancelářskými potřebami a svým zákazníkům pomáhá již od roku 1998. Od té doby společnost vyrostla do 7 poboček a 3 prodejen. Na svém e-shopu nabízí více než 6 000 položek, což ji řadí mezi největší velkoobchody s tímto segmentem v České republice.