Náš nejoblíbenější modul, který používáme pro evidenci a řešení požadavků našich zákazníků.
Modul QI Helpdesk informačního systému QI maximálně urychlí a zefektivní vyřizování veškerých on-line požadavků: automaticky je zaeviduje a zpracuje.
Jak vám QI Helpdesk pomůže?
Zrychlí řešení požadavků Modul poskytuje on-line podporu pro zákazníky. Ti mohou žádosti zadávat buď přímo do QI, nebo prostřednictvím webové aplikace. Veškeré dotazy, objednávky, reklamace, opravy, úpravy a další požadavky či připomínky jsou evidovány a dostanou se ihned k zodpovědné osobě.
Poskytuje zpětnou vazbu k vašim produktům Od okamžiku, kdy zákazník požadavek zadává, může sledovat jeho cestu k vyřízení. Kompletní historie zůstává uchována i do budoucna. QI Helpdesk tak přináší do firmy cenné informace o produktech i důležitou zpětnou vazbu od zákazníků. Navíc snadno zjistíte, které požadavky se nejčastěji opakují a zrychlí se tím jejich řešení.
Není třeba nic instalovat QI Helpdesk plně využívá základu, který je v QI, proto se nemusíte starat o další administraci. Helpdesk můžete spustit přímo přes webový prohlížeč. Modul lze zároveň využít samostatně, není totiž na provozu QI závislý.
Naplánuje vyřízení požadavku Z formuláře požadavku je možné přímo generovat úkoly, procesy a akce v návaznosti na osvědčené firemní postupy. Vyřizování žádostí je tak dopředu naplánované, což umožňuje zaměstnancům při práci postupovat efektivně. K požadavku lze připojit telefonát, poznámky nebo jakýkoli soubor.
Má přehledné ovládání QI Helpdesk nabízí přívětivé rozhraní jak pro Vaše zákazníky, tak pro zaměstnance. Jeho uspořádání je přehledné a zapadá do koncepce informačního systému. Design si můžete vybrat přesně podle Vašich představ.