QI Helpdesk

QI Helpdesk

Náš nejoblíbenější modul, který používáme pro evidenci a řešení požadavků našich zákazníků.

Modul QI Helpdesk informačního systému QI maximálně urychlí a zefektivní vyřizování veškerých on-line požadavků: automaticky je zaeviduje a zpracuje.

Jak vám QI Helpdesk pomůže?

  1. Zrychlí řešení požadavků
    Modul poskytuje on-line podporu pro zákazníky. Ti mohou žádosti zadávat buď přímo do QI, nebo prostřednictvím webové aplikace. Veškeré dotazy, objednávky, reklamace, opravy, úpravy a další požadavky či připomínky jsou evidovány a dostanou se ihned k zodpovědné osobě.
  2. Poskytuje zpětnou vazbu k vašim produktům
    Od okamžiku, kdy zákazník požadavek zadává, může sledovat jeho cestu k vyřízení. Kompletní historie zůstává uchována i do budoucna. QI Helpdesk tak přináší do firmy cenné informace o produktech i důležitou zpětnou vazbu od zákazníků. Navíc snadno zjistíte, které požadavky se nejčastěji opakují a zrychlí se tím jejich řešení.
  3. Není třeba nic instalovat
    QI Helpdesk plně využívá základu, který je v QI, proto se nemusíte starat o další administraci. Helpdesk můžete spustit přímo přes webový prohlížeč. Modul lze zároveň využít samostatně, není totiž na provozu QI závislý.
  4. Naplánuje vyřízení požadavku
    Z formuláře požadavku je možné přímo generovat úkoly, procesy a akce v návaznosti na osvědčené firemní postupy. Vyřizování žádostí je tak dopředu naplánované, což umožňuje zaměstnancům při práci postupovat efektivně. K požadavku lze připojit telefonát, poznámky nebo jakýkoli soubor.
  5. Má přehledné ovládání
    QI Helpdesk nabízí přívětivé rozhraní jak pro Vaše zákazníky, tak pro zaměstnance. Jeho uspořádání je přehledné a zapadá do koncepce informačního systému. Design si můžete vybrat přesně podle Vašich představ.

Reference

Komu jsme pomohli

Napište nám

Máte zájem o podobné řešení pro vaši firmu?